piątek, 22 lutego 2013

Niewolnica własnych uczuć, pożądania i wypełniającej mnie aż po brzegi miłości. Tak bardzo pragnę. Myślę o tych krótkich chwilach spędzonych razem i czuję ten frustrujący niedosyt. Twój język rozpływający się w moich ustach, wypełniający je. Prowokuję. Twój oddech przyspiesza. Mocniej bije mi serce. Chcesz mieć mnie bliżej. Uwielbiam dotykać twojej twarzy, wplatać palce w twoje włosy. Staram się ignorować rzeczywistość, co chwilę się zapominamy. Aż w końcu przychodzi spokój. Nie chcę wypuścić cię z ramion, nie chcę żebyś przestał trzymać mnie za rękę. Nie zostawiaj mnie, bo wtedy czuję się taka zdezorientowana i zaskoczona. Za każdym razem. Nie chcę żebyś mnie zostawił. Chcę być jeszcze bliżej ciebie. Najbliżej jak tylko się da. Chcę cię czuć każdym zmysłem. Pozwól nam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz